به گزارش پیام خبر، سید ابراهیم حسینی با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی انجام شده در جهت کسب رضایت مردم ،تکریم ارباب رجوع، پیگیری و حل مشکلات و درخواست های شهروندان، دیدار چهره به چهره به صورت منظم و مستمر در مناطق یازده گانه شهرداری با حضور ناظر شورا در منطقه، شهردار شیراز و دیگر مدیران شهرداری صورت می گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.
وی افزود: ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغههای شهروندان و با هدف خدمترسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزههای مختلف شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد
وی این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات های مردمی و ارتباط دو سویه، موثرترین راه شناسایی درخواستها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته بندی و الویت بندی درخواست ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.