یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شورای اسلامی شهر شیرازگفت: پیگیری مطالبات مردمی با دیدار چهره به چهره با شهروندان در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز درک ملموس مشکلات آنهاست.

به گزارش پیام خبر، سید ابراهیم حسینی با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی انجام شده در جهت کسب رضایت مردم ،تکریم ارباب رجوع، پیگیری و حل مشکلات و درخواست های شهروندان، دیدار چهره به چهره به صورت منظم و مستمر در مناطق یازده گانه شهرداری با حضور ناظر شورا در منطقه، شهردار شیراز و دیگر مدیران شهرداری صورت می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، باعث ارتقا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان به مدیریت شهری خواهد شد.

وی افزود: ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد

وی این دیدارها را به جهت ارتباط رودررو بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات های مردمی و ارتباط دو سویه، موثرترین راه شناسایی درخواستها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته بندی و الویت بندی درخواست ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر 216726

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید